Přeskočit na obsah
DPS » Aktuálně » Průvodce CRM a řízení vztahů se zákazníky

Průvodce CRM a řízení vztahů se zákazníky

  • CRM

Úvodem

CRM řešení založená na cloudové platformě Zoho CRM vynikají příjemným uživatelským prostředím, silnou integrací s aplikacemi Google i dalšími. Jednotlivé části dokáží uceleně pokrýt oblasti jako jsou obchod, marketing, projektové řízení, péče o zákazníky i podpora služeb a servisu u zákazníků v terénu.

Obchod

Zoho CRM pomáhá obchodním týmům i obchodníkům řídit proces generování nových obchodních příležitostí, sledování obchodních případů, vytváření a měření kvalifikovaných předpovědí a zároveň efektivně nastavuje proces komunikace se zákazníky. Výsledkem je zrychlení obchodních procesů, vyšší procento uzavřených obchodů a zvýšení věrnosti zákazníků.

Marketing

Zoho CRM Campaigns přináší všemi možnými komunikačními kanály marketingový obsah, data a procesy na zařízení zákazníků. Dnešní zákazníci jsou více a lépe informováni než kdykoli dříve. Tam, kde býval jediným zdrojem informací obchodník, nyní procházejí potenciální zákazníci více než polovinu nákupního cyklu bez komunikace s prodejním týmem. Marketingoví specialisté dostávají do rukou velice mocný nástroj.

Péče o zákazníky

Zoho CRM Desk umožňuje poskytovat prvotřídní služby vedoucí k loajalitě a zvýšení spokojenosti zákazníků. Dnešní zákazníci jsou velmi nároční a chtějí být informováni prostřednictvím hned několika kanálů. Očekávají okamžitý přehled o stavu svých požadavků, stížností nebo dotazů, a to online prostřednictvím samoobslužného portálu, telefonicky pomocí telefonního centra nebo mobilní aplikace.

Terénní servis

Zoho CRM Service nabízí komplexní nástroje pro firmy provádějící servis zařízení a služby v terénu. Vzhledem k nárůstu složitosti moderních systémů je pro spokojenost zákazníka stále více důležitá služba poskytovaná přímo v terénu. Správně vyřešený servis zvyšuje loajalitu zákazníků a může přinést i dodatečný prodej.

Řízení projektů

Zoho CRM Projects pomáhá sledovat aktuální stav projektů a aktivně předvídat a plánovat využití projektových zdrojů. Samozřejmostí je možnost zachycení údajů o časech, nákladech a sledování průběžných dat pro přesnou fakturaci. Zaměstnanci mohou pracovat kdekoli, protože mají vždy přístup k správným a především aktuálním informacím o projektu.

Štítky: